120 dana za povratak
98 % kupaca preporučuje trgovinu
Preko 400.000 komada donjeg rublja po super cijenama
Rasprodaja, popusti do 80 %
Rasprodaja donjeg rublja do 80%
Povoljna pakiranja, popust do 72 %

PRAVILNIK ZA REKLAMACIJE ZA POTROŠAČA

Ovaj Pravilnik za reklamacije sastavni je dio Općih uvjeta poslovanja (u daljnjem tekstu VOP) tvrtke DaniDarx, s.r.o. za internetsku trgovinu dostupnu na adresi https://www.nedeto.hr/ ili u našoj aplikaciji. Pravilnik za reklamacije namijenjen je samo za kupca potrošača. Pod pojmom kupac potrošač misli se na svakog čovjeka (fizičku osobu) koja izvan okvira svoje poduzetničke djelatnosti ili izvan okvira samostalnog obavljanja svoje profesije s nama sklapa ugovor ili s nama na neki drugi način pregovara (u daljnjem tekstu „potrošač”).

U slučaju bilo kakvih upita možete nam se obratiti putem e-mail-a: info@nedeto.hr.

Ovdje ćete pronaći osnovne upute o postupanju u slučaju reklamacije, povrata, zamjene:  

U slučaju povrata ili zamjene, robu pošaljite u prvobitnom i neoštećenom stanju tako da na njoj nema nikakvih tragova uporabe. Provjerite je li u originalnoj ambalaži i ima li sve etikete. Procedura je nakon toga istovjetna za sve mogućnosti.

1. U paket stavite popunjeni obrazac koji ste primili uz narudžbu. Možete ga preuzeti ili popuniti i online.

2. Isporukom na adresu Packeta International s.r.o - HR post (NSC) 906 706 15 Poštanska 9 10410 Velika Gorica. Ovaj način dostave plaća sam kupac.

1) U OVOM DIJELU MOŽETE PROČITATI KAKO BI TREBALA IZGLEDATI VAŠA ROBA PRILIKOM PREUZIMANJA

1.1) Kakva svojstva treba imati naša roba u trenutku preuzimanja? Naša je odgovornost da roba tijekom preuzimanja nema nikakve nedostatke. Prije svega, odgovorni smo za to da u trenutku preuzimanja:

1.1.1) roba ima svojstva, uključujući i vijek trajanja, koje smo dogovorili, a u nedostatku dogovora, ona svojstva koja smo mi ili proizvođač opisali ili koja ste očekivali s obzirom na prirodu robe i na naše oglašavanje ili oglašavanja proizvođača,

1.1.2) roba bude prikladna za svrhu koju navodimo za uporabu ili za koju se roba te vrste obično koristi,

1.1.3) roba odgovara kvalitetom ili izradom dogovoru između stranaka, ili izradi prema dogovorenom uzorku ili modelu, ako je kvaliteta ili izrada utvrđena prema dogovorenom uzorku ili modelu,

1.1.4) roba pristigne u odgovarajućoj količini i broju, mjeri ili težini,

1.1.5) roba odgovara zakonskim propisima.

1.2) Pretpostavka da roba ima neki nedostatak. U slučaju da nedostatak postane očit u razdoblju od 12 mjeseci od primitka robe, smatrat će se da je roba bila neispravna po primitku, osim ako ne dokažemo suprotno.

2) OVDJE ĆETE SAZNATI U KOJIM SITUACIJAMA VAŠ ZAHTJEV NEĆE BITI PRIHVAĆEN

2.1) Za koje nedostatke nismo odgovorni? Ne snosimo odgovornost za nedostatke u ovim slučajevima:

2.1.1) ako je roba u trenutku preuzimanja s nedostatkom i za takav nedostatak je ugovoren popust na kupoprodajnu cijenu,

2.1.2) nedostatak na robi je uzrokovan istrošenošću zbog normalne uporabe ili prirode robe,

2.1.3) uzrokovali ste ga vi nepravilnim skladištenjem, nepravilnim održavanjem, intervencijom ili mehaničkim oštećenjem, a sve to u uvjetima koji ne odgovaraju temperaturom, prašnjavosti, vlažnosti, drugim utjecajima okoline koje smo izravno naveli mi ili proizvođač (obično na propratnim uputama / etiketi) ili to proizlazi iz zakonskih propisa,

2.1.4) robu koju je kupac modificirao, te je nedostatak nastao kao posljedica te izmjene,

2.1.5) roba je korištena u uvjetima koji ne odgovaraju svojom temperaturom, prašnjavosti, vlažnosti, kemijskim i mehaničkim utjecajima okoline, što je izravno prodavatelj ili proizvođač odredio ili proizlazi iz zakonskih propisa,

2.1.6) nedostatak je nastao kao posljedica vanjskog događaja na koji nismo mogli utjecati (npr. elementarna nepogoda).

2.2)  U kojim slučajevima ne možete izvršiti povrat robe?

2.2.1) zapakirana roba koja se ne može ponovno upotrijebiti iz higijenskih razloga ili roba koja je već korištena (npr. ako kupac ošteti zaštitnu ambalažu ili slomi sigurnosni poklopac ili ako bi na neki drugi način mogla biti kontaminirana);

2.2.2) ostalu robu koja je u higijenskoj ili drugoj zatvorenoj ambalaži i ne može se vratiti iz higijenskih ili medicinskih razloga;

2.2.3) ako je roba koju smo isporučili bila nepovratno izmiješana s ostalom robom;

2.2.4) roba koja je modificirana prema vašim željama.

2.3) Ako nam želite vratiti raspakiranu robu koja je imala higijensku ambalažu. Zainteresirani smo za poštivanje važećih higijenskih standarda. Može doći do situacije da nam želite vratiti robu (odstupiti od kupoprodajnog ugovora) ako je higijensko ili zatvoreno pakiranje oštećeno i roba se ne može ponovno koristiti (što nije slučaj ako vam roba stigne npr. oštećena tijekom transporta). Suglasni ste da u takvim slučajevima (kada nam se roba vrati, npr. izvađena iz higijenske ambalaže i ne može se ponovno upotrijebiti) imamo pravo odbiti vraćenu robu i poslati vam je natrag o vašem trošku. Ako to nije moguće (npr. iz higijenskih razloga ili zbog oštećenja zaštitne ambalaže), imamo pravo robu uništiti bez odlaganja.

3) NA ŠTO MORATE OBRATITI PAŽNJU TIJEKOM PREUZIMANJA ROBE?

3.1) Provjerite sadržaj našeg paketa. Prilikom preuzimanja robe, provjerite i uvjerite se u njezina svojstva (prije svega, da li ste dobili točnu vrstu robe, da li roba ima dogovorenu kvalitetu, da li je u pakiranju sve što prema uputama mora pakiranje mora sadržavati).

3.2) Kada nećete moći reklamirati robu. Nemate pravo na prigovor ako je nedostatak:

3.2.1) takav da ste ga uz uobičajenu pažnju mogli prepoznati već prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora, ili

3.2.2) ako je roba predana nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora, onda izravno prilikom preuzimanja robe, ili

3.2.3) ako ste prije preuzimanja robe znali da ima nedostatak, ili

3.2.4) ako ste nedostatak sami uzrokovali.

4) DA LI JE ROBA OŠTEĆENA TIJEKOM TRANSPORTA?

4.1) Provjera pakiranja prije preuzimanja robe od dostavljača, prilikom preuzimanja. Provjerite je li ambalaža oštećenja prilikom preuzimanja pošiljke. Preuzimanjem pošiljke potvrđujete da ste pošiljku preuzeli bez vidljivih nedostataka. Ako je ambalaža oštećena, prijavite to izravno dostavljaču i sastavite zapisnik o šteti. Dostavljač će pošiljku zadržati. Ovo je najlakši način rješavanja reklamacije oštećene pošiljke, pošiljku će nam vratiti prijevoznik, a vama ćemo poslati novu.

4.2) Primijetili ste, tek nakon otvaranja paketa, da je roba bila oštećena. Kako postupati? Obavijestite nas odmah po primitku i utvrđivanju nedostatka, a najkasnije u roku od 3 dana od primitka pošiljke. Najbolje putem obrasca za reklamaciju OVDJE. Navedite svoje osobne podatke, e-mail s kojeg ste naručili robu i identificirajte robu koju ćete uključiti u reklamaciju. Idealno bi bilo da priložite kopiju dokumenta o kupnji (npr. fakture), fotodokumentaciju nedostatka i opis problema koji ste na robi pronašli. Sve te informacije mogu pomoći u bržem rješavanju vaše reklamacije.

4.3) Kada prestaje pravo reklamacije prijevoza? Imajte na umu da ukoliko reklamaciju prijavite četvrtog (4) i sljedećeg dana po primitku pošiljke, prijevoznik najvjerojatnije neće prihvatiti takvu reklamaciju. Posljedica vaše zakašnjele reklamacije zbog oštećene pošiljke je nastanak štete (prijevoznik neće platiti oštećenu pošiljku za vašu zakašnjelu reklamaciju), te tako imamo pravo nadoknaditi nastalu štetu od vas. Pošiljku odložite i fotografirajte je (kako bi se jasno vidjela oštećena roba, pakiranje, punjenje).

4.4) Kakav je postupak nakon što nam sve prijavite? Nakon popunjavanja obrasca za reklamaciju oštećene pošiljke, primit ćete potvrdu na svoj e-mail, nakon čega će vas zaposlenici naše službe za korisnike kontaktirati telefonom kako bi s vama dogovorili daljnje korake. U pravilu to rješavamo u roku od 3 radna dana. Možete nam se uvijek obratiti telefonom na e-mail info@nedeto.hr kako biste provjerili u kojoj je fazi vaša reklamacija.

5) KAKO POSTUPATI U SLUČAJU DA STE ZAPRIMILI NEŠTO ŠTO NISTE NARUČILI?

5.1) Što trebate učiniti i kakve informacije od vas trebamo? U slučaju da ste primili krivo poslanu robu, netočnu količinu ili drugačiju boju, ili robu drugačiju od one koju ste naručili i sl., molimo da nam se javite putem e-mail-a: info@nedeto.hr, pisanim putem ili putem obrasca za reklamacije OVDJE. Navedite u njemu svoje osobne podatke, e-mail s kojeg ste naručili robu i identificirajte robu koju ste greškom zaprimili. Idealno bi bilo priložiti kopiju dokumenta o kupnji (npr. fakture), fotodokumentaciju nedostatka i opis nedostataka ili pogreške te naznaku svega što se nalazilo u paketu prilikom preuzimanja. Ovakve pogreške nastojimo spriječiti pažljivom provjerom robe koju šaljemo, ali ni mi nismo potpuno nepogrešivi. Unaprijed se ispričavamo zbog mogućih odstupanja u vašoj narudžbi. Ulažemo sve napore da postupak podnošenja reklamacije za vas učinimo što ugodnijim i bržim.

5.2) Što će se potom dogoditi? Nakon popunjavanja i slanja obrasca za reklamaciju oštećene pošiljke, dobit ćete potvrdu na svoj e-mail. Sve ćemo provjeriti u najkraćem mogućem roku i kontaktirati Vas kako bismo dogovorili daljnje korake. Možete nam se uvijek obratiti putem e-mail-a info@nedeto.hr kako biste provjerili da li je rješavanje vašeg zahtjeva započelo.

6) UOČAVANJE NEDOSTATKA NA ROBI U RAZDOBLJU OD 120 DANA OD DANA PREUZIMANJA

6.1) Zamjena i povrat robe mogući su u roku od 120 dana od primitka robe. Stalo nam je da svi kupci budu zadovoljni. Probali su da li im odgovara veličina, boja i kroj. Nekada je naša roba namijenjena za poklon koji kupujete dosta ranije. Stoga, izvan zakonske obveze, našim kupcima omogućujemo raskid kupoprodajnog ugovora ili zamjenu robe u roku duljem od 120 dana od primitka robe. Na vraćenu ili zamijenjenu robu odnose se svi uvjeti navedeni u ovom Pravilniku za reklamacije.

6.2) Primijetio sam nedostatak robe u roku od 120 dana od dana preuzimanja. Ukoliko otkrijete nedostatak na isporučenoj robi u roku od 120 dana od primitka, molimo da nas kontaktirate putem e-maila: iinfo@nedeto.hr, pisanim putem ili putem obrasca za reklamacije. OVDJE

6.3) Može li doći do smanjenja vrijednosti robe? U roku od 120 dana od primitka robe jamčimo vam pravo na raskid kupoprodajnog ugovora ili zamjenu robe. Međutim, roba mora biti vraćena neoštećena ili u zatvorenoj ili higijenskoj ambalaži. Što nećete moći učiniti ako nedostatak otkrijete u roku od 120 dana od dana primitka robe. Imajte na umu da ste prema važećem zakonu odgovorni za smanjenu vrijednost robe. S obzirom na gore navedeno, preporučujemo kao najprikladniji način da reklamirate neispravno isporučenu robu (eventualno robu koja je možda oštećena kao posljedica prijevoza). Ne morate brinuti da će postupak reklamacije trajati dulje od našeg postupka povrata robe u roku od 120 dana od dana preuzimanja.

6.4) Što slijedi potom? Nakon podnošenja reklamacije na oštećenu pošiljku, primit ćete potvrdu na svoj e-mail te će vas zaposlenici naše službe za korisnike kontaktirati telefonom kako bi s vama dogovorili daljnje korake. U pravilu to rješavamo u roku od 3 radna dana. Možete nam se uvijek obratiti putem e-maila info@nedeto.hr kako biste provjerili da li je rješavanje vaše reklamacije započelo.

7) UVRĐIVANJE NEDOSTATKA NA ROBI NAKON ISTEKA 120 DANA OD PREUZIMANJA ROBE - REKLAMACIJA      

7.1) Kada reklamirati robu s nedostatkom. Čim otkrijete nedostatak na robi, dužni ste kod nas odmah ostvariti pravo na prigovor zbog nedostatka na robi, bez nepotrebnog odgađanja. U suprotnom vam sud ne bi priznao pravo na prigovor zbog nedostatka. Ako nedostatak ne prijavite na vrijeme, ne možete zbog postojanja istog raskinuti kupoprodajni ugovor. Imate pravo ostvariti pravo na prigovor zbog nedostatka na robi široke potrošnje u roku od 24 mjeseca od preuzimanja robe.

7.2) Što će se dogoditi nakon što isteknu 24 mjeseca? Nakon isteka tog roka (24 mjeseca) ne može se ostvariti pravo na prigovor zbog nedostatka na robi. Ako je za danu robu dozvoljeno, ovo se razdoblje produljuje za vrijeme u kojem robu niste mogli koristiti jer je bila u postupku opravdane reklamacije. Iako uvijek nastojimo riješiti reklamacije u vašu korist, nekim proizvodima morate rukovati prema uputama navedenim na pakiranju/etiketi/informacijama u pakiranju - u suprotnom će doći do oštećenja. Iako u ovakvim slučajevima nije došlo do isteka roka od 24 mjeseca, vašu reklamaciju ne možemo prihvatiti (točka 2.1.3 ili točka 2.1.5 ovog Pravilnika o reklamacijama).

7.3) Što trebam učiniti kako bih iskoristio pravo na prigovor zbog nedostatka na robi? Kako biste ostvarili svoja prava u vezi s prigovorom zbog nedostatka na robi, ispunite i pošaljite ovaj obrazac za reklamaciju ili nam pišite na e-mail info@nedeto.hr ili pisanim putem, navodeći prije svega      

7.3.1) ime i prezime;      

7.3.2) e-mail s kojeg ste robu naručili;       

7.3.3) broj telefona;      

7.3.4) identifikaciju robe koju ste uključili u reklamaciju;      

7.3.5) opišite nastali nedostatak svojim riječima;      

7.3.6) odabrani način rješavanja reklamacije, pri čemu kupac nema ovlaštenja odabrani način rješavanja reklamacije promijeniti bez naše prethodne suglasnosti;       

7.3.7) vašu adresu u slučaju povrata robe nakon završetka postupka reklamacije.

7.4) Potvrdit ćemo primitak reklamacije. Nakon popunjavanja i slanja obrasca za ostvarivanje prava na prigovor zbog nedostatka na robi, na e-mail ćete dobiti potvrdu o primitku istog. Trenutkom podnošenja reklamacije smatrat ćemo trenutak kada od vas zaprimimo podatke o podnošenju reklamacije na robu.      

7.5) Gdje mogu reklamirati robu? Kupac prava za odgovornost za nedostatak na robi može iskoristiti na adresi Packeta International s.r.o - HR post (NSC) 906 706 15 Poštanska 9 10410 Velika Gorica, elektroničkom poštom na adresi info@nedeto.hr ili putem online obrasca za reklamaciju koji će nam poslati.      

7.6) Povrat reklamirane robe prodavatelju Roba mora biti vraćena kompletna, neoštećena (osim reklamiranih nedostataka), najbolje u originalnoj neoštećenoj ambalaži kako bismo mogli poštivati načela propisane higijenske procedure.

7.7) Povrat na našu adresu. Ako odaberete da se roba pošalje na Packeta International s.r.o - HR post (NSC) 906 706 15 Poštanska 9 10410 Velika Gorica, bit ćete odgovorni za trošak povrata reklamirane robe nama. Napominjemo da robu poslanu pouzećem nećemo preuzeti te ćemo vam je vratiti o vašem trošku. Međutim, ako se utvrdi da je vaša reklamacija opravdana, imate pravo na naknadu troškova nastalih s određenim ciljem i povezanih s procesuiranjem opravdane reklamacije. Smatra se da su ti troškovi najmanji potrebni troškovi (tj. troškovi slanja robe najjeftinijim dostupnim prijevoznim sredstvom). Zahtjev za naknadu ovih troškova mora se podnijeti najkasnije u roku od 1 mjeseca od isteka roka za ostvarivanje prava na prigovor zbog nedostatka na robi.

7.8) Potvrda. Po primitku reklamirane robe, na e-mail adresu koju ste naveli bit će vam poslana potvrda o primitku reklamacije i njenom sadržaju.

8)    KOLIKO TRAJE RJEŠAVANJE VAŠE REKLAMACIJE      

8.1) Kada će biti dovršen postupak reklamacije? Građanski zakonik nam ostavlja rok od 30 dana za rješavanje reklamacije od dana podnošenja prigovora zbog nedostatka na robi. Postupak reklamacije obično završavamo najkasnije u tom roku.      

8.2) Procjena nedostatka. Uobičajeno u roku od 14 radnih dana nakon primitka potrebne dokumentacije (fotografije i drugih podataka nužnih za procjenu nedostatka robe) ili dostave reklamirane robe, bez odlaganja se vrši procjena nedostatka, nakon čega se javljamo kupcu s preliminarnim mišljenjem. U ovo razdoblje nije uključeno vrijeme potrebno za stručnu procjenu nedostatka (npr. možda će biti potrebno zatražiti pomoć našeg dobavljača ili proizvođača).       

8.3) Ukoliko roba ima nedostatak. U slučaju da se utvrdi nedostatak kod reklamirane robe, postupak reklamacije se dovršava najkasnije u roku od 30 dana od podnošenja prigovora zbog nedostatka na robi. U opravdanim slučajevima, ovlašteni djelatnik može s kupcem dogovoriti i duži vremenski rok. Dužni smo vas zamoliti da u što kraćem roku dostavite potrebnu dokumentaciju.      

8.4) Ukoliko na robi nije utvrđen nedostatak. Ukoliko se utvrdi da roba nema nedostatak, bit ćete obaviješteni kako bi se postigao individualni dogovor oko daljnjih koraka.

9)  KOJI NAČIN RJEŠAVANJA REKLAMACIJE ODABRATI       

9.1) Što utječe na moje mogućnosti. Vaš izbor načina rješavanja zahtjeva prije svega ovisi o tome predstavlja li nedostatak ozbiljno ili manje značajno kršenje ugovora.       

9.2) Ozbiljno kršenje ugovora. Ukoliko prigovor zbog nedostatka na robi predstavlja ozbiljno kršenje ugovora, imate pravo na:      

9.2.1) otklanjanje nedostatka dostavom nove robe bez nedostatka ili dostavom robe koja nedostaje, ili      

9.2.2) otklanjanje nedostatka popravkom robe (ako priroda robe to omogućuje i ima li to svrhu), ili      

9.2.3) razuman popust na kupoprodajnu cijenu, ili      

9.2.4) raskid ugovora.      

9.3) Manje značajno kršenje kupoprodajnog ugovora. Ukoliko prigovor zbog nedostatka na robi predstavlja manje značajno kršenje ugovora, imate pravo na:      

9.3.1) otklanjanje nedostatka (dostavom nove robe bez nedostatka ili dostavom robe koja nedostaje ili popravkom robe), ili      

9.3.2) razuman popust na kupoprodajnu cijenu.

9.4)  Saopćiti ćete nam za koji način rješavanja reklamacije ste se opredijelili. Ukoliko to ne učinite, javiti ćemo vam se i pitati za donošenje odluke. Dužni ste nas obavijestiti koje ste pravo odabrali nastavno na prigovor zbog nedostatka na robi, i to prilikom prijave nedostatka (npr. ispunjavanjem i slanjem obrasca za reklamaciju) ili nakon prijave nedostatka bez nepotrebnog odlaganja. Bez naše suglasnosti ne možete promijeniti svoj odabir; ovo ne vrijedi ako tražite popravak nedostatka koji će se ukazati nepopravljivim. Ako nedostatke ne otklonimo u razumnom roku ili ako vas obavijestimo da nećemo otkloniti nedostatke, možete zahtijevati razuman popust na kupoprodajnu cijenu umjesto otklanjanja nedostatka ili možete raskinuti ugovor.      

9.5) Ukoliko se na vrijeme ne odlučim na koji način želim riješiti reklamaciju. Ukoliko dođe do situacije da na vrijeme ne odaberete svoje pravo na temelju prava na prigovor zbog nedostatka na robi (prema točki 9.4. Pravilnika o reklamacijama), imate ista prava kao u slučaju manje značajnog kršenja ugovora.      

9.6) Isporuka nove robe? Možete zahtijevati isporuku nove robe bez nedostataka ako to nije neopravdano uzevši u obzir prirodu nedostatka, ali ako se nedostatak odnosi samo na dio robe, možete zahtijevati samo zamjenu dijela; ako to nije moguće, možete raskinuti ugovor. Međutim, ako je to zbog prirode nedostatka neprimjereno, osobito ako se nedostatak može ukloniti bez nepotrebnog odgađanja, imate pravo na besplatno uklanjanje nedostatka.      

9.7) Ponovna pojava ili veći broj nedostataka. Ako robu ne možete ispravno koristiti zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka, imate pravo na isporuku nove robe ili zamjenu dijelova i u slučaju da se nedostatak može otkloniti. U ovom slučaju imate i pravo raskida kupoprodajnog ugovora. Ukoliko ne raskinete ugovor ili ne iskoristite svoje pravo na isporuku nove robe bez nedostataka, na zamjenu dijelova ili na popravak robe, možete tražiti razuman popust.      

9.8) Razuman popust? Imate pravo na razuman popust čak i ako vam ne možemo isporučiti novu robu bez nedostataka, zamijeniti dio ili popraviti robu, ili ako ne uspijemo dogovoriti ispravak u razumnom roku ili ako bi vam dogovor oko ispravka uzrokovao veće poteškoće.      

9.9) Ostala prava. Možemo vam isporučiti ono što nedostaje ili otkloniti bilo koji drugi pravni nedostatak prije nego što iskoristite svoje pravo na popust na kupoprodajnu cijenu ili raskinete kupoprodajni ugovor. Ostale nedostatke imamo pravo popraviti prema svome izboru popravkom ili isporukom nove robe; naš izbor ne smije uzrokovati nerazumne troškove kupcu. Ukoliko nedostatak ne otklonimo na vrijeme ili ga odbijemo otkloniti, kupac može zahtijevati popust na kupoprodajnu cijenu ili raskid ugovora. Bez naše suglasnosti ne možete promijeniti svoj odabir.      

9.10) Povrat prvobitne robe. U slučaju da se potraživanje podmiri isporukom nove robe, dužni ste vratiti prvobitno isporučenu robu (osim u slučaju drugačijeg dogovora). Kupac ne može zahtijevati isporuku nove robe (i ne može raskinuti kupoprodajni ugovor) ako robu ne može vratiti u stanju u kakvom ju je zaprimio; ne primjenjuje se u sljedećim situacijama:

9.101.1) došlo je do promjene stanja na osnovu rezultata pregleda tijekom kojeg su se utvrđivali nedostaci na robi, ili      

9.10.2) koristili ste robu prije nego je nedostatak bio otkriven, ili      

9.10.3) ako svojim radnjama ili propustima niste uzrokovali nemogućnost povrata robe u nepromijenjenom stanju, ili      

9.10.4) ako ste robu prodali prije otkrivanja nedostatka, potrošili je ili izmijenili svojstva robe normalnom uporabom; ako se to dogodilo samo djelomično, vratit ćete nam ono što još možete vratiti i nadoknaditi nam iznos od kojeg smo zbog korištenja robe imali profit.

10) ZATVARANJE REKLAMACIJE

10.1) Ako ste robu reklamirali osobno u našoj podružnici ili poslovnici. Nakon rješavanja podnesene reklamacije, telefonom, SMS-om ili e-mailom bit ćete obaviješteni o zatvaranju reklamacije i pozvani da preuzmete reklamiranu robu bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana kada ste o njezinom rješavanju bili obaviješteni. Ako nakon reklamacije želite dostavu robe na kućnu adresu, mi ćemo to organizirati o našem trošku. Eventualno ćemo vam obrazložiti zašto je vaša reklamacija odbijena.       

10.2) Ukoliko ste nam reklamiranu robu poslali. Ukoliko nam je reklamiranu robu poslao na reklamaciju prijevoznik, nakon rješavanja će automatski biti poslana na adresu koju ste nam dali. Eventualno ćemo vam obrazložiti zašto je vaša reklamacija odbijena.       

10.3) U slučaju povrata kupoprodajne cijene. U slučaju da je reklamacija prihvaćena kao opravdana i s pravom tražite povrat kupoprodajne cijene kao način rješavanja reklamacije, uplatiti ćemo kupoprodajnu cijenu na bankovni račun koji ste naveli u obrascu za reklamaciju, i to najkasnije u roku od 10 radnih dana od dana kada vam je bila poslana potvrda o načinu rješavanja reklamacije.       

10.4) Preuzimanje reklamirane robe. Dužni ste preuzeti reklamiranu robu najkasnije u roku od 30 dana od dana kada ste primili obavijest o reklamaciji. Nakon isteka ovog roka imamo pravo naplatiti vam naknadu za skladištenje robe u smislu članka 2120. stavka 1. u svezi s člankom 2159. stavka 2. Građanskog zakonika. Naknada za dan skladištenja iznosi 10 HRK.      

10.5) Prodaja nepreuzete robe. Ako ne preuzmete robu koja je predmet riješene reklamacije u roku od 6 mjeseci nakon što ste obaviješteni o rješenju, zadržavamo pravo prodati robu i iskoristiti prihod za plaćanje troškova skladištenja.      

10.6) Obveza prilikom preuzimanja reklamirane robe. Dužni ste i provjeriti cjelokupnost reklamirane robe prilikom preuzimanja, prije svega sadrži li pošiljka s robom sve što treba sadržavati. Kasniji prigovori neće se uvažiti.          

11) ZAVRŠNE ODREDBE      

11.1) Prava koja proizlaze iz zakona. Ovaj Pravilnik o reklamacijama ne utječe na zakonska prava korisnika.      

11.2) Valjanost. Ovaj Pravilnik o reklamacijama (namijenjen samo potrošačima) stupa na snagu 1.1. 2024. godine čime prestaje valjanost prethodnih pravilnika za reklamaciju.