120 dana za povratak
98 % kupaca preporučuje trgovinu
Preko 400.000 komada donjeg rublja po super cijenama
Rasprodaja, popusti do 80 %
Rasprodaja donjeg rublja do 80%
Povoljna pakiranja, popust do 72 %

OPĆI UVJETI POSLOVANJA  

tvrtke DaniDarx, s.r.o., OIB: 24209139, sa sjedištem na adresi Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9, Češka Republika upisane u Registru poslovnih subjekata u Gradskom sudu u Pragu pod referentnim brojem C 188831, koju zastupa izvršni direktor Ruslan Skopal,  

za prodaju robe putem e-trgovine smještene na adresi https://www.nedeto.hr/ ili putem naše aplikacije.

1) KONTAKT I BANKOVNI PODACI

1.1) Operater e-trgovine:  

DaniDarx, s.r.o.  

Sjedište: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9  

OIB: 24209139,   

PDV ID: CZ24209139  

upisana u Registru poslovnih subjekata u Gradskom sudu u Pragu, odjeljak C, referentni broj 188831 (u daljnjem tekstu prodavatelj ili mi)  

E-mail: info@nedeto.hr     

1.2) Reklamacije i povrat robe, adresa za reklamacije, možete odabrati među sljedećim mogućnostima:      

Dostavom na adresu Packeta International s.r.o - HR post (NSC) 906 706 15 Poštanska 9 10410 Velika Gorica . Ovaj način dostave plaća sam kupac.

2) OPSEG VALJANOSTI I PRIMJENJIVOSTI OPĆIH UVJETA POSLOVANJA      

2.1) Odabir prava. Ovi Opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu VOP) prodavatelja u skladu s člankom 1751. stavkom 1. Građanskog zakonika br. 89/2012 (u daljnjem tekstu Građanski zakonik) uređuju međusobna prava i obveze ugovornih strana koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora ili su u svezi s istim (u daljnjem tekstu ugovor o kupoprodaji) sklopljenog između nas i potrošača ili poduzetnika (u daljnjem tekstu kupac ili vi) putem naše online trgovine na adresi https://www.nedeto.hr/ ili naše aplikacije.

2.2) Međunarodni element. Ukoliko postoji međunarodni element, suglasni smo da će međusobni pravni odnos biti reguliran pravom Češke Republike, posebice Građanskim zakonikom. Međutim, ovaj izbor prava, u skladu s čl. 3 Uredbe Europskog parlamenta i Vijeća (EZ) br. 593/2008 od 17. lipnja 2008. o pravu mjerodavnom za ugovorne obveze (u daljnjem tekstu samo Rim I), ne smije lišiti korisnika zaštite koju pružaju odredbe zakona zemlje njegovog uobičajenog boravišta prema čl. 6 stavku 2 Rim I.

2.3) E-trgovina. Internetskom trgovinom upravljamo mi na našoj web-stranici koja se nalazi na https://www.nedeto.hr/ (u daljnjem tekstu samo web-stranica) ili putem naše aplikacije.      

2.4 Tko se smatra potrošačem. Pod pojmom potrošač podrazumijeva se svaka fizička osoba koja izvan okvira vlastite poduzetničke djelatnosti ili izvan okvira samostalnog obavljanja vlastite profesije s nama sklapa kupoprodajni ugovor ili na neki drugi način pregovara s prodavateljem (u daljem tekstu samo „potrošač”).      

2.5) Tko se smatra poduzetnikom. Poduzetnik je svaka fizička ili pravna osoba (npr. trgovačko društvo, zadruga, zavod, institut) koja za vlastiti račun i na vlastitu odgovornost, na temelju obrtne dozvole ili na drugi način, obavlja djelatnost kojom se ostvaruje dobitak, s namjerom da se tom djelatnošću bavi redovito s ciljem ostvarivanja dobiti (u daljnjem tekstu samo „poduzetnička djelatnost”). U okviru svoje poslovne djelatnosti, ova osoba s prodavateljem sklapa kupoprodajni ugovor ili s prodavateljem posluje na drugi pravni način (u daljnjem tekstu „poduzetnik”). Vodimo se načelom da se odredbe ovih Općih uvjeta poslovanja koje vrijede za poduzetnike odnose na kupca koji dostavi svoj OIB ili PDV ID broj.      

2.6) Upoznavanje s Općim uvjetima poslovanja i davanje suglasnosti. Slanjem narudžbe (tipka „Naručiti i platiti) potvrđujete da ste pročitali Opće uvjete poslovanja, uključujući objave kupcima prije sklapanja kupoprodajnog ugovora prema ovim Općim uvjetima i izričito se slažete s njima u njihovoj valjanoj i efektivnoj inačici u trenutku ove potvrde.

3) OBJAVE KUPCIMA PRIJE SKLAPANJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA      

3.1) Ovlaštenja prodavatelja i nadzorni organi. Prodavatelj je ovlašten prodavati robu na temelju obrtničke dozvole. Kontrolu obrta u okviru svoje nadležnosti provodi tijelo nadležno za izdavanje obrtničkih dozvola. Kontrolu zaštite osobnih podataka provodi Agencija za zaštitu osobnih podataka. Između ostalog, državni inspektorat provodi u ograničenom opsegu kontrolu poštivanja Zakona o zaštiti potrošača.      

3.2) Ilustrativna priroda fotografija proizvoda. Sve fotografije i prikazi proizvoda na web-stranici samo su ilustrativni.      

3.3) Roba, cijena, troškovi. Roba koju na web-stranici ili u aplikaciji nudimo i opis njenih glavnih značajki dostupni su uz svaki od ponuđenih proizvoda. Cijena za proizvod navedena je s PDV-om i zakonskim pristojbama. Iznos za dostavu i za posebnu vrstu pakiranja nije sastavni dio cijene navedene za proizvod. Ne naplaćujemo nikakve dodatne troškove za telekomunikacijske usluge (npr. ako nas nazovete na naš broj telefona, platit ćete samo uobičajenu cijenu za telefonski poziv).      

3.4) Mogućnosti plaćanja i prijevoz. Konkretni uvjeti za mogućnosti plaćanja i prijevoza detaljnije su opisani tijekom same narudžbe, kao i u točkama 7. i 9. ovih Općih uvjeta poslovanja. Robu će vam dostaviti prijevoznik kojeg ćete odabrati između ponuđenih opcija ili možete odabrati i osobno preuzimanje.      

3.5) Obveznost narudžbe. Slanjem narudžbe pritiskom na tipku „Naručiti i platiti" u našoj e-trgovini kupac vrši obvezujuću narudžbu kojom se obvezuje na plaćanje iste. Prije slanja narudžbe, kupac istu može pregledati, ispraviti ili izmijeniti, kako je pobliže opisano u točki 6. ovih Općih uvjeta poslovanja.

3.6) Prava kupaca u slučaju nedostatka na robi Prava kupaca u slučaju nedostataka na robi, eventualno na temelju jamstva i uvjeti primjene istih opisana su u dijelu 11. ovih Općih uvjeta poslovanja ili u našem Pravilniku o reklamacijama. (OVDJE)

4) OBAVJEST POTROŠAČIMA PRIJE SKLAPANJA KUPOPRODAJNOG UGOVORA

4.1) Pravo na raskid kupoprodajnog ugovora. Kupac potrošač može ugovor raskinuti dostavom obavijesti o jednostranom raskidu poduzetniku. Kupac potrošač ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga (nije li navedeno drugačije) u roku od 120 dana, koji rok započinje teći najkasnije:    

4.1.1) u slučaju kupoprodajnog ugovora, od dana preuzimanja robe; ili     

4.1.2) u slučaju kupoprodajnog ugovora s isporukom u više dijelova, od dana preuzimanja posljednje isporuke proizvoda; ili    

4.1.3) u slučaju kupoprodajnog ugovora čiji je predmet redovita ponavljana isporuka robe, od dana preuzimanja prve isporuke robe; 

s tim da potrošač ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor i prije roka navedenog u čl. 4.1.1 do 4.1.3 dostavom obavijesti o namjeri raskida kupoprodajnog ugovora ispunjavanjem i slanjem obrasca za raskid (idealno zajedno s vraćenom robom) ili slanjem na našu e-mail adresu info@nedeto.hr.

4.2) Kada nije moguće raskinuti ugovor. Kupac nema pravo raskinuti sljedeće kupoprodajne ugovore:

4.2.1) za dostavu robe koja je bila ispravljana ili izrađena po želji kupca ili po njegovim/njezinim mjerama;

4.2.2) za dostavu robe čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu na koje nemamo utjecaj i do kojih može doći tijekom roka za raskid kupoprodajnog ugovora;

4.2.3) za dostavu robe koja je podložna brzom kvarenju i robe koja je nakon isporuke bila izmiješana nepovratno s drugom robom;

4.2.4) za dostavu robe u zatvorenoj ambalaži koju je kupac iz ambalaže izvadio i koju iz higijenskih razloga nije moguće vratiti, a tiče se i zvučnih i vizualnih zapisa i računalnih programa ako je kupac manipulirao prvobitnom ambalažom;

4.2.5) za dostavu u konkretnom terminu ili tijekom konkretnog razdoblja;

4.2.6) za pružanje digitalnog sadržaja ako nije isporučen na materijalnom nosaču i ako je bio isporučen uz vašu prethodnu izričitu suglasnost prije isteka roka za raskid kupoprodajnog ugovora.

4.3) Obveza potrošača prilikom raskida kupoprodajnog ugovora. Ukoliko potrošač raskine kupoprodajni ugovor, u obvezi je izvršiti povrat robe koja se nalazi u njegovu posjedu na temelju kupoprodajnog ugovora koji je raskinuo i to najkasnije u roku od 120 dana od trenutka raskida kupoprodajnog ugovora. Kupac je dužan robu poslati natrag ili je vratiti cjelokupnu, tj. zajedno sa svom isporučenom opremom, svom dokumentacijom, čistu, neoštećenu, neopranu i, ukoliko je to moguće u originalnoj ambalaži, u stanju i vrijednosti istovjetnim kao u trenutku preuzimanja. Molimo, imajte na umu da u slučaju uklanjanja etiketa i naljepnica koje se nalaze na robi, može doći do smanjenja njezine vrijednosti.

4.4) Povrat robe na našu adresu. Robu možete poslati na adresu: Packeta International s.r.o - HR post (NSC) 906 706 15 Poštanska 9 10410 Velika Gorica. U slučaju da se odlučite za ovaj način povrata robe prilikom raskida kupoprodajnog ugovora, troškove povrata robe snosite sami.

4.5) Smanjena vrijednost robe. U slučaju raskida kupoprodajnog ugovora, odgovorni ste samo za smanjenje vrijednosti vraćene robe ili ponovno poslane robe do kojeg je došlo zbog rukovanja robom na način koji nije nužan radi upoznavanja s prirodom, svojstvima i funkcionalnostima robe. U slučaju povrata oštećene ili nekompletne robe, naš ćemo zahtjev za naknadu štete podnijeti i usporediti s kupoprodajnom cijenom čiji povrat tražite. Uvijek ćemo rješavati konkretan slučaj kako bismo utvrdili razinu oštećenja i gubitak vrijednosti robe radi određivanja odgovarajuće smanjene vrijednosti. O ovim koracima ćemo vas obavijestiti putem navedene adrese e-pošte (e-mailom) ili putem telefona.

4.6) Povrat kupoprodajne cijene. U slučaju raskida kupoprodajnog ugovora unutar roka za raskid, dužni smo kupcu izvršiti povrat svog novca, uključujući i troškove dostave robe u iznosu koji odgovara najjeftinijoj vrsti prijevoza koji nudimo, na bankovni račun koji ste naveli, najkasnije u roku od 120 dana od dana raskida kupoprodajnog ugovora. Uzmite u obzir da je naše pravo izvršiti povrat novca tek po zaprimanju vraćene robe.

4.7) Pritužbe. Izvansudsko rješavanje pritužbi kupaca osiguravamo putem e-maila info@nedeto.hr.

4.8) Izvansudsko rješavanje sporova. Platforma za online rješavanje sporova koja se nalazi na web-stranici može se koristiti za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca iz kupoprodajnog ugovora, posebice za podnošenje prigovora. Sukladno tome, naša potraživanja prema vama mogu biti postavljena putem ove platforme.

4.9) Europski potrošački centar Hrvatske, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja sa sjedištem na adresi Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb, web-adresa: https://ecc-croatia.hr/ je kontakt mjesto prema Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od dana 21. svibnja 2013. godine o rješavanju potrošačkih sporova online i o izmjenama Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Smjernice 2009/22/EZ (Uredba o rješavanju potrošačkih sporova online).

4.10) Recenzije. Recenzije može objavljivati kupac za kojeg smo provjerili je li doista kod nas izvršio kupovinu robe. Više detalja pronaći ćete na našoj web-stranici.

4.11) Redoslijed prikaza proizvoda Koristimo pravila za prikaz robe prema vašim preferiranim kriterijima odabira, o čemu više možete pročitati na našoj stranici.

4.13) Pravila u svezi s digitalnim sadržajem. Upozoravamo potrošača da u slučaju prodaje digitalnog sadržaja ne pružamo ažuriranje kupljenog digitalnog sadržaja.

5) KORISNIČKI RAČUN I OSTALE PRETPOSTAVKE ZA PRIJEM NARUDŽBE

5.1) Registracija. Na temelju registracije kupca putem e-maila i odabrane sigurne zaporke, napravljene na web-stranici trgovine, kupac može pristupiti svom korisničkom sučelju. Korisnik potvrđuje da je suglasan s Općim uvjetima poslovanja i da je upoznat s Načelima za obradu osobnih podataka.

5.2) Funkcije korisničkog računa. Sa svoga korisničkog sučelja („Moj račun“) kupac može naručivati robu, pratiti povijest i detalje svojih narudžbi, pratiti valjane kupone za popust, voditi evidenciju o knjižnim odobrenjima i pratiti stanje rješavanja narudžbi itd. (u daljem tekstu samo „korisnički račun”).

5.3) Obveza navođenja istinitih i točnih podataka. Tijekom registracije na web-stranici i prilikom naručivanja robe kupac je dužan navesti točne i istinite podatke. Kupac je dužan u slučaju izmjene podataka, izmijenjene podatke ažurirati u svom korisničkom računu. Prodavatelj smatra da su podaci koje je kupac naveo u svom korisničkom računu i prilikom naručivanja robe točni.

5.4) Sigurnost korisničkog računa. Kupac je dužan pristup svom korisničkom računu osigurati korisničkim imenom i jakom zaporkom. Kupac je dužan čuvati tajnost informacija koje su nužne za pristup svom korisničkom računu. Kupac nema ovlaštenja omogućiti uporabu svoga korisničkog računa trećim osobama.

5.5) Mogućnost ukidanja korisničkog računa u slučaju zlouporabe. Pridržavamo pravo ukidanja korisničkog računa, posebno ukoliko kupac ne koristi svoj korisnički račun dulje od 1 godine ili ukoliko kupac prekrši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora navedene u tekstu Općih uvjeta poslovanja.

5.6) Nužno održavanje. Kupac je upoznat s tim da korisnički račun ne mora biti neprestano dostupan što se prije svega odnosi na vrijeme nužnog održavanja.

6) NARUDŽBA I SKLAPANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA

6.1) Cijene robe. Cijene robe vrijede sve vrijeme dok su prikazane na web-sučelju trgovine. Naša mogućnost sklapanja kupoprodajnog ugovora pod individualno dogovorenim uvjetima ovime nije ograničena.

6.2) Dijelovi kupoprodajne cijene. Uz kupoprodajnu cijenu kupac nam je dužan platiti i sve eventualne troškove vezane za pakiranje i dostavu robe u dogovorenom iznosu, kao i eventualnu naknadu za odabrani način plaćanja. Nije li navedeno drugačije, pod kupoprodajnom cijenom podrazumijevaju se i troškovi povezani s isporukom robe. Prije obvezujućeg dovršavanja narudžbe, kupac će biti obaviješten o konačnoj cijeni u koju su uključeni troškovi pakiranja i dostave.

6.3) Troškovi pakiranja i ostale dodatne usluge. Standardno pakiranje ne naplaćujemo. Međutim, imate mogućnost tijekom narudžbe odabrati neku od naših plaćenih dodatnih usluga. Riječ je o poklon pakiranju, anonimnom pakiranju, čestitkama uz poklon ili napojnicu osobi koja pakira. Ako raskinete kupoprodajni ugovor u roku koji jamčimo potrošačima, troškovi dodatnih usluga koje ste naručili bit će odbijeni od kupoprodajne cijene. Riječ je o troškovima koje smo realno uložili na vaš zahtjev i stoga nemamo obvezu izvršiti povrat istih. Postupamo na temelju članka 1833. Građanskog zakonika.

6.4) Troškovi dostave. Na našoj web-stranici ili aplikaciji pronaći ćete i informacije o troškovima u svezi s dostavom robe. Iznos troškova za dostavu ovisit će prije svega o odabranom prijevozniku, načinu prijevoza i mjestu na koje će roba biti dostavljena.

6.5) Proces naručivanja. Za naručivanje robe kupac ispunjava obrazac za narudžbu na web-sučelju trgovine (stavlja robu „u košaricu“, odabire način plaćanja kupoprodajne cijene robe, navodi adresu za dostavu i ostale potrebne kontakt podatke, odabire željeni način dostave naručene robe te dobiva informacije o troškovima dostave ili odabranom pakiranju robe). Riječ je o obvezujućoj narudžbi koja se mora platiti (u daljnjem tekstu samo „narudžba”). Slanjem narudžbe kupac potvrđuje da je suglasan s ovim Općim uvjetima poslovanja i da je pročitao naša Načela za obradu osobnih podataka.      

6.6) Proces slanja narudžbe. Prije završetka narudžbe, kupcu je dopušteno provjeriti i izmijeniti podatke koje je unio u narudžbu, uzevši u obzir i mogućnost kupca da utvrdi i ispravi pogreške nastale prilikom unosa podataka u narudžbu. Narudžba je poslana klikom na tipku „Naručiti i platiti“, čime se i proces naručivanja završava. Prodavatelj smatra da su podaci navedeni u narudžbi točni. Ukoliko se tijekom obrade vaše narudžbe utvrdi da su korišteni očito lažni ili nepotpuni podaci, možemo odbiti narudžbu o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila. Kupac može biti odgovoran za štetu koju počini navođenjem namjerno neistinitih ili netočnih podataka.      

6.7) Svojstva robe. Kupac je obvezan prije dovršetka narudžbe pročitati svojstva, vrstu i preporučeni način uporabe robe. Dovršenjem narudžbe kupac potvrđuje da se upoznao s ovim informacijama i da ih razumije.      

6.8) Dodatna potvrda narudžbe. Prodavatelj ima pravo, ovisno o vrsti narudžbe (količina robe, iznos kupoprodajne cijene, predviđeni troškovi dostave) tražiti od kupca dodatnu potvrdu narudžbe (primjerice, pisanim putem ili telefonom) te ima pravo i zatražiti od kupca dodatne informacije u svezi s odabranom veličinom za robu.

6.9) Trenutak sklapanja kupoprodajnog ugovora i potvrda narudžbe. Kupac koji dovrši narudžbu primit će od nas automatsku potvrdu o isporuci narudžbe na e-mail naveden u narudžbi ili na drugom našem obrascu (u daljnjem tekstu samo e-mail kupca). Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku pritiska na tipku „Naručiti i platiti“, o čemu je kupac informiran putem potvrde o primitku narudžbe.

6.10) Obveze prodavatelja i kupca. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora obvezujemo se da ćemo vam predati kupljenu robu i omogućiti stjecanje vlasništva nad istom, dok se vi obvezujete robu primiti i platiti nam njenu cijenu.      

6.11) Kopija Općih uvjeta poslovanja za raskid kupoprodajnog ugovora. Kupac će na e-mail primiti kopiju sklopljenog kupoprodajnog ugovora u tekstu valjanih Općih uvjeta poslovanja. Kupac će zaprimiti i obrazac za raskid kupoprodajnog ugovora.      

6.12) Sredstva za komunikaciju na daljinu. Kupac je suglasan s korištenjem sredstava za komunikaciju na daljinu prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove nastale kupcu prilikom korištenja sredstava za komunikaciju na daljinu u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih razgovora) snosi kupac i ne razlikuju se od osnovne cijene.

7) CIJENA ROBE I NAČIN PLAĆANJA

7.1) Cijena. Sve cijene za robu navedene su u hrvatskim kunama (HRK) i uključuju PDV.

7.2) Način plaćanja. Cijenu za robu i eventualne troškove povezane s dostavom robe na temelju kupoprodajnog ugovora možete platiti:      

A) bankovnom uplatom,       

B) plaćanjem karticom online,      

C) pouzećem kod odabranih prijevoznika.  

Način plaćanja za robu iz narudžbe kupac bira tijekom narudžbe.

7.3) Evidencija prihoda. Naša je dužnost kupcu izdati račun i registrirati primljenu prodaju online kod poreznih tijela.

7.4) Polog za cijenu robe. Od kupca možemo tražiti polog i drugu sličnu uplatu.

7.5) Popusti na cijenu robe. Moguće popuste na cijenu robe koju nudimo kupcima nije moguće uzajamno kombinirati.

7.6) Nerealna cijena robe. U slučaju prikaza nerealne cijene, npr. 0 HRK (riječima nula hrvatskih kuna) ili prikaz izrazito netržišne cijene, pri čemu se za netržišnu cijenu smatra takva cijena koja je ispod naše nabavne cijene, zadržavamo pravo ukloniti ovu stavku iz narudžbe. Kupac će o ovome biti obaviješten putem svoga e-maila.

7.7) Oblik fakture. Suglasni smo da se računi šalju elektroničkim putem na e-mail adresu kupca navedenu u narudžbi.

8) PRIDRŽAJ VLASNIŠTVA

8.1) Cjelokupno plaćanje kupoprodajne cijene. Zadržavamo pravo na pridržaj vlasništva robe do trenutka uplate cjelokupnog iznosa kupoprodajne cijene prema odgovarajućem kupoprodajnom ugovoru.

8.2) Pridržaj za kupce poduzetnike Za kupce poduzetnike zadržavamo vlasništvo nad robom do podmirenja svih potraživanja koje imamo prema vama. Kupac je dužan s robom koja je predmet pridržaja vlasništva postupati s dužnom pažnjom i o svom trošku je u dovoljnoj mjeri osigurati od oštećenja na vrijednost nove robe.

9) DOSTAVA ROBE, ŠTETA UZROKOVANA PRODAVATELJU I EVENTUALNA OŠTEĆENJA PRILIKOM ISPORUKE ROBE

9.1) Dostava, osobno preuzimanje. Po izboru kupca, roba se šalje putem prijevoznika kojeg je tijekom naručivanja odabrao među ponuđenim mogućnostima ili preuzima osobno sukladno ponuđenim mogućnostima.

9.2) Vrijeme isporuke. Ukoliko je navedeno da je roba dostupna, obvezujemo se istu isporučiti najkasnije do 5 radnih dana od dana slanja narudžbe. Rok za dostavu kupac može naći u odjeljku „Dostava i plaćanje“. Nekada se može dogoditi da se roba označena kao „na zalihi“ rasproda u kraćem vremenskom roku. Ukoliko dođe do situacije da je roba rasprodana i da nismo u mogućnosti isporučiti robu koju ste naručili u navedenom roku, javit ćemo vam se kako bismo dogovorili daljnje korake. Unatoč navedenom roku isporuke, uvijek nastojimo pripremiti i dostaviti narudžbu kupcu u najkraćem mogućem roku.

9.3) Preuzimanje robe. Prilikom dostave robe kupcu potrošaču, robu smatramo predanom kada prijevoznik preda robu kupcu na mjestu primopredaje (obično prva vrata/kapija/ na mjestu dostave koju odredi kupac). U trenutku preuzimanja robe od strane kupca rizik od oštećenja i slučajnog pogoršanja kvalitete kupljene robe prelazi na njega. Ako je kupac trebao preuzeti robu od prijevoznika, rizik od slučajnog uništenja i slučajnog pogoršanja kvalitete kupljene robe prelazi na kupca u trenutku kada mu bude dopušteno raspolagati robom, ali ne prije navedenog vremena isporuke. U slučaju osobnog preuzimanja robe od strane kupca, roba se smatra isporučenom u trenutku primitka od strane kupca ili druge osobe koju odredi kupac.

9.4) Troškovi za poseban način prijevoza. U slučaju da je način prijevoza dogovoren na temelju posebnog zahtjeva naručitelja, naručitelj snosi rizik i sve dodatne troškove vezane uz ovaj način prijevoza.      

9.5) Ponovno uručivanje i povezani troškovi. U slučaju da je, iz razloga ovisnih o kupcu, robu nužno isporučiti ponovno ili na drugačiji način od onog navedenog u narudžbi, kupac je dužan podmiriti troškove ponovljene dostave, odnosno troškove vezane uz drugačiji način dostave.      

9.6) Šteta koja može nastati prodavatelju nepreuzimanjem robe. Ukoliko kupac potrošač ne preuzme robu u trenutku dostave od strane prijevoznika roba se potom vraća prodavatelju te u isto vrijeme kupac potrošač ne odustane od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od dana neuspješne isporuke robe, prodavatelj ima pravo potraživati ​​od kupca troškove dostave koje je prijevoznik obračunao prodavatelju za dostavu robe natrag prodavatelju. Ovaj trošak predstavlja štetu uzrokovanu prodavatelju kršenjem zakonskih obveza kupca u smislu članka 2913. stavka 1. Građanskog zakonika. Nepreuzimanje robe u slučaju poduzetnika. Ukoliko kupac poduzetnik ne preuzme robu prilikom isporuke prijevoznika, te robu potom vrati nama kao prodavatelju, imamo pravo od kupca poduzetnika potraživati ​​troškove koje je prijevoznik obračunao za dostavu robe natrag na našu adresu. Ovaj trošak predstavlja štetu uzrokovanu prodavatelju kršenjem zakonskih obveza kupca poduzetnika u smislu članka 2913. stavka 1. Građanskog zakonika.       

9.7) Mogućnost prijeboja potraživanja. U skladu s člankom 2913. Građanskog zakonika, imamo pravo jednostrano obračunati zahtjev za naknadu troškova skladištenja robe i zahtjev za naknadu štete zbog kršenja pravnih obveza kupca prema ovom dijelu Općih uvjeta poslovanja u odnosu na pravo kupca za povrat kupoprodajne cijene.      

9.8) Obveze kupca prilikom preuzimanja robe. Prilikom preuzimanja robe, kupac je dužan robu provjeriti i uvjeriti se u njezina svojstva (prije svega, da li je kupac dobio točnu vrstu robe, da li roba ima dogovorenu kvalitetu, da li pakiranje sadržava sve što prema uputama mora sadržavati). U slučaju vidljivog oštećenja pošiljke od strane prijevoznika, kupac takvu pošiljku nije dužan preuzeti od prijevoznika. Ne odgovaramo za štetu koju uzrokuje prijevoznik ili zakašnjelu isporuku robe, bez obzira na razlog kašnjenja.      

9.9) Prava zbog nedostataka na robi. Prava kupaca u slučaju ostvarivanja prava zbog nedostataka na robi regulirana su našim Pravilnikom o reklamacijama i relevantnim odredbama češkog zakona, posebice Građanskog zakonika.

10) RASKID KUPOPRODAJNOG UGOVORA

10.1) Pravo potrošača na raskid kupoprodajnog ugovora u roku od 120 dana od preuzimanja robe. Pravo kupca potrošača na raskid kupoprodajnog ugovora regulirano je dijelom 4. ovih Općih uvjeta poslovanja.

10.2) Pravo na raskid imaju samo potrošači. Kupci poduzetnici imaju pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u skladu s relevantnim zakonodavstvom. Kupac poduzetnik nema pravo raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga u roku od 120 dana od dana isporuke robe, to pravo ima isključivo potrošač. Pod uvjetom da kupac poduzetnik izvrši povrat robe i ako nije riječ o potraživanju prava zbog nedostataka na robi prema Građanskom zakoniku, imamo pravo naplatiti troškove skladištenja robe u skladu s točkama 9.7 i 9.8 ovih Općih uvjeta poslovanja, te ujedno pozvati kupca poduzetnika na preuzimanje robe.

10.3) Postupak prilikom rasprodaje zaliha. Imamo pravo odustati od kupoprodajnog ugovora zbog rasprodaje zaliha robe ili zbog nedostupnosti naručene robe. Nadalje, možemo odustati od kupoprodajnog ugovora, posebno ako kupac nije uredno i na vrijeme platio kupoprodajnu cijenu ili je odbio primiti robu.      

10.4) Poklon. Ukoliko se kupcu zajedno s robom dostavlja poklon, smatrati će se da je između nas i kupca sklopljen ugovor o darovanju te ukoliko kupac ili mi odustanemo od kupoprodajnog ugovora, ugovor o darovanju prestaje biti valjan i kupac je dužan izvršiti povrat dara zajedno s povratom robe.      

11) PRAVA KUPACA U SLUČAJU NEDOSTATAKA NA ROBI.     

11.1) Poveznica na Građanski zakon. Prava i obveze ugovornih strana u svezi s nedostacima na robi regulirana su odgovarajućim opće obvezujućim zakonskim propisima (prije svega čl. 1914. do 1925., čl.2099. do 2117. i čl. 2161. do 2174. Građanskog zakona).      

11.2) Poveznica na Pravilnik za reklamacije Daljnja prava i obveze ugovornih strana u vezi s našom odgovornošću za nedostatke na robi navedena su u našem Pravilniku za reklamacije

12) ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

12.1) Načela za obradu osobnih podataka. Zaštita osobnih podataka naših kupaca je vrlo važna za nas. Pravila za postupanje s osobnim podacima i pravila za slanje komercijalnih objava uređena su našim Načelima za obradu osobnih podataka.      

12.2) Komercijalne objave. Šaljemo komercijalne objave kupcima s ponudom srodne robe ili usluga i to putem e-mail-a kupca (komercijalne objave za kupce). E-mail je osobni podatak i obrađuje se u skladu s Uredbom 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća o zaštiti fizičkih osoba u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka i stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti osobnih podataka) u svrhu slanja komercijalnih objava na temelju našeg legitimnog interesa za promicanje naših sličnih proizvoda i usluga. Kupac se u svakom trenutku može odjaviti od preuzimanja komercijalnih objava.       

12.3) Kolačići Koristimo tzv. kolačiće koji se mogu pohraniti na krajnjem uređaju (bilo uz privolu ili radi zaštite naših legitimnih interesa). Korisnik može postaviti svoje preferencije izravno na našoj web-stranici, gdje može pronaći više informacija o korištenju kolačića.

13) ZAKLJUČNE ODREDBE, PRAVO ODLUKE I NADLEŽNOST SUDA

13.1) Obveza poštivanja prava potrošača. U slučaju nenamjerne kontradiktornosti odredbi ovih Općih uvjeta poslovanja i zakonskih propisa za zaštitu potrošača, ove odredbe imaju prednost i prodavatelj se obvezuje poštivati iste.       

13.2) Nevaljana ili neučinkovita odredba Općih uvjeta poslovanja. U slučaju da bilo koja odredba Općih uvjeta poslovanja jeste ili postane nevaljana ili neučinkovita, nevaljana odredba bit će zamijenjena odredbom čiji je smisao što je moguće bliži nevaljanoj odredbi. Nevaljanost ili neučinkovitost jedne odredbe ne utječe na valjanost ostalih odredaba.      

13.3) Isključenje Bečke konvencije. Stranke su suglasne da će izričito isključiti primjenu Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe ( United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods ili Bečke konvencije), sukladno čl. 6. ove Konvencije.      

13.4) Sporovi i nadležnost. Strane su nadalje suglasne da će sudovi Češke Republike, lokalno određeni prema našem sjedištu, uvijek imati nadležnost za rješavanje svih sporova proizašlih iz ugovora o kupoprodaji gdje je prisutan međunarodni element. Ovo ne utječe na prava kupaca na temelju posebnih zakonskih propisa. Ugovorni jezik je češki jezik.      

13.5) Pohrana kupoprodajnog ugovora. Ugovor o kupoprodaji u tekstu Općih uvjeta poslovanja pohranjujemo u elektroničkom obliku i nije dostupan trećim stranama.      

13.6) Ako dogovorimo drugačije uvjete sklapanja kupoprodajnog ugovora. Odredbe Općih uvjeta poslovanja su sastavni dio kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajnim ugovorom se mogu ugovoriti drugačije odredbe od onih navedenih u Općim uvjetima poslovanja. Odstupanja iz Ugovora o kupoprodaji imaju prednost pred odredbama Općih uvjeta poslovanja.      

13.7) Nužnost prihvaćanja Općih uvjeta poslovanja radi sklapanja kupoprodajnog ugovora. Prihvaćanje ovih Općih uvjeta poslovanja je dobrovoljno, ali i nužno za postavljanje narudžbe od strane kupca.

13.8) Valjanost Općih uvjeta poslovanja. Ovi Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu 1.1. 2024. i ukidaju valjanost prethodnih Uvjeta poslovanja.